אינסטגרם בשירות העסק: איך להשתמש נכון בהאשטאג?

בשנים האחרונות רשת האינסטגרם הפכה לכלי מרכזי עבור בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם ולהגדיל את ההכנסות. אחד הכלים היותר יעילים לקידום העסק הוא ההאשטאג, שעליו נלמד במאמר זה. מה זה האשטאג ואיך הוא יכול לקדם את העסק שלכם? מתחילים.

מה זה האשטאג באינסטגרם?

האשטאג הוא למעשה ביטוי או מחרוזת טקסט שתאפשר לכם לשייך ולתייג את הפוסט שלכם לנושא מסוים. כאן תוכלו לקרוא טיפים בנושא האשטאג באינסטגרם מטעם Brainnu, זה יעזור לכם ללמוד את כל הטריקים ולהשתמש בזה בצורה יעילה. בכל אופן, ההאשטאג תמיד יתחיל עם אייקון של סולמית ולאחר תבוא המילה שמייצגת את הנושא או התחום שאליו אתם רוצים לשייך את הפוסט. לדוגמא, אם אתם מעלים תמונה שקשורה באוכל, תצטרכו לתייג את הפוסט הזה באמצעות האשטאג של #food. במצב כזה, הפוסט יתויג מיד כפוסט בנושא של אוכל ויצג לגולשים בכל פעם שהם יחפשו תמונות או פוסטים שקשורים באוכל.

סוגי האשטאג קיימים?

יש מגון רחב של סוגי האשטאגים ואפשרויות לשימוש נכון, אנחנו נתמקד כמובן בנפוצים שבהם. הסוג הראשון הוא האשטאג הכולל תיוג של מוצר או שירות כמו פרחים, שמפו, קרם גוף ועוד. סוג נוסף של האשטאג כולל שמות של מותגים כמו אדידס, פפסי ועוד. הסוג השלישי הוא האשטאג המתייחס לאירועים או חגים, כמו חתונה, בר מצווה, פסח או ראש השנה. בנוסף, תוכלו למצוא למשל האשטאג המתייג סוגים שונים של מקצועות, כמו צלם, אינסטלטור ועוד.

אגב, כשאתם משתמשים בהאשטאג אתם יכולים לתייג כמה סוגים במקביל. למשל, אם יש פוסט ששייך לשני תחומים כמו למוזיקה ו- DJ, מומלץ מאד לעשות תיוג כפול. זה כמובן יגדיל משמעותית את כמות החשיפה שלו לגולשים חדשים ויגדיל את הסיכוי גם שיעשו לכם לייק ועוקב.

 

 

איך ההאשטאג יכול לשרת את העסק שלכם?

חשיפה לקהל חדש

היתרון הכי גדול של האשטאג באינסטגרם בא לידי ביטוי בכך שהיא מאפשרת לכם להגיע לקהל חדש, כזה שעדיין לא נחשף לעסק שלכם. אם תעשו למשל קמפיין רחב של האשטגים אתם למעשה תגרמו לסוג מסוים של באז והאפקט שלו יהיה גדול הרבה יותר מאשר פוסטים שעולים סטנד אלון לא תיוג.

קידום אורגני

השימוש בהאשטאג יסייע לכם לקדם את התוכן שאתם מעלים בצורה אורגנית ולהגדיל את רמת החשיפה של אנשים לעשייה שלכם. בסופו של דבר, המטרה המרכזית שלכם היא להגדיל את ההכנסות מהעסק ואם לא תחשפו אותו לכמה שיותר אנשים, זה פשוט לא יקרה.

לייקים ועוקבים

כשאתם משתמשים בהאשטאג באינסטגרם אתם למעשה מגדילים את הסיכוי להגדלה של כמות הלייקים לפוסט ולא פחות חשוב מזה, לכמות העוסקים שלכם בדף. בסופו של דבר, כשגולש עושה עוקב לדף שלכם זה אומר שהצלחתם במה שאתם עושים, שהוא מאמין ומזדהה עם העסק שלכם. במצב כזה, הסיכוי שהוא יעשה פעולה משמעותית כמו רכישה או שליחת ליד הוא גדול יותר אך לא רק, אלא הוא יהפוך לשגריר טוב שלכם, ישתף את הפוסטים שלכם ויפיץ את הבשורה.

סדר וארגון

השימוש בהאשטאג באינסטגרם יסייע לכם לעשות המון סדר בתוך כל הבלגן של הרשת החברתית הזו. כמות הפוסטים באינסטגרם היא פשוט עצומה וכשאתם מתייגים אותם אתם למעשה עושים סדר לגולשים ומסייעים להם להתמצא בצורה יעילה וכמובן למצוא אתכם בתוך ים הפוסטים שכל המשתמשים מעלים.

לסיכום

במאמר זה למדנו מה זה האשטאג, אילו סוגי האשטאג קיימים ואיך השימוש בו יוכל לתרום לצמיחה של העסק שלכם.

נגישות