משווקים

הכל על שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות

כותבים תוכן לצורכי קידום אתרים? כדאי שתקראו גם חדשות על הדרך

אם אתם כותבים תוכן לצורך קידום אורגני ורוצים שיהיה כמה שיותר מקצועי ואיכותי, המאמר הזה מיועד עבורכם. איך תשמרו על עדכניות התוכן שלכם ומה החשיבות של התוכן המעודכן? כל התשובות.

איך תוכן מעודכן משפיע על הקוראים שלכם?

נכון, אנחנו עדיין מדברים פה על תוכן לקידום אורגני ועדיין, זה לא משנה מה המטרה של התוכן, המטרה שלכם היא שהוא יהיה כמה שיותר מעודכן למה שקורה עכשיו ביום יום. הקוראים שלכם מבינים דבר או שניים והאמינו לנו שהם ידעו לגלות אם התוכן שלכם עדכני, או שהוא נכתב רק על מנת להיכתב. אגב, זה אתר מצוין לקרוא בו קצת חדשות, אנחנו ממליצים לכם לשמור אותו במועדפים ולחזור אליו מאוחר יותר.

בכל אופן, במידה והתוכן שלכם לא יהיה מעודכן, יותר ויותר גולשים ינטשו את המאמרים שלכם וזה כמובן גרוע מאד. ככל שאחוז הנטישות יהיה גדול יותר, כך גוגל יזהה את האתר של הלקוח שלכם כאתר לא רציני ויעניש אותו על כך במיקומים. מיותר לציין שבמצב כזה הלקוח יהיה פחות מרוצה מכם, נדבר על כך מיד.

איך עדכניות משפיעה על איכות התוכן?

אנחנו לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך, הוא המנוע של האתרים השונים והאמינו לנו שהוא גם אחד האלמנטים שיותר חשובים ללקוח שלכם, ולא פחות חשוב מזה, לגולשים של האתר. לכן, התוכן שלכם חייב להיות מעודכן ואתם חייבים להתעדכן בכל החידושים שקורים היום בעולם. איך שלא תהפכו את זה, תוכן מעודכן הוא תוכן איכותי יותר והוא גם תוכן מעניין יותר שיגרה את הקוראים ויגרום להם לרצות לחזור.

 

 

איך זה ישפיע על היחסים עם הלקוח שלכם?

אנחנו בטוחים שאם אתם כותבים תוכן ללקוחות תמורת המחייה שלכם, כל לקוח ולקוח חשוב לכם ואתם חייבים לשמר אותו. עדכניות התוכן היא בהחלט פרמטר חשוב מאד שהלקוח שלכם ידע להעריך. גם אם המטרה של התוכן הזה הוא קידום אורגני שיעלה את הלקוח שלכם מעלה במנוע החיפוש, האמינו לנו שהלקוח יודע טוב מאד שהיום קשה למצוא כותבי תוכן איכותיים שמוסרים ללקוחות שלהם תוכן שגם כתוב טוב, אך גם תוכן עדכני שכיף לקרוא אותו. לכן, ככל שתתעדכנו בחידושים השונים והתוכן שלכם יהיה מעודכן ואיכותי יותר, כך הלקוח יהיה יותר מרוצה מכם.

איך תשמרו על התוכן שלכם מעודכן?

חשוב לנו לציין בהזדמנות זו שאין קיצורי דרך ואם אתם רוצים שהתוכן שלכם יהיה מעודכן, אתם חייבים ליזום בעצמכם, לקרוא באינטרנט חדשות ואקטואליה ולספוג את כל המידע הרלוונטי אודות החידושים השונים. זה לא משנה אם אתם כותבים תוכן אקטואלי, חדשותי או תוכן מקצועי על טכנולוגיה או כל תחום אחר. בסופו של דבר, ככל שתקראו ותחכימו יותר, כך גם תוכלו לכתוב תוכן איכותי יותר.

בניגוד לעבר, היום אתם כבר לא צריכים לרוץ למכולת ולקנות את העיתון היומי בכל יום בבוקר. תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני באתרים השונים ברשת, התוכן בהם מעודכן אונליין והמידע הזה יעזור לכם להביא תוכן יותר מקצועי ויותר עדכני למאמרים שלכם. שמרו לכם ברשימת המועדפים את האתרים שבהם נוח לכם יותר לצרוך את התוכן, זה גם יסייע לכם לחזור אליהם אחר כך בקלות ובמהירות.

לסיכום

אם אתם כותבים תוכן לצורך קידום אורגני, יש מגוון רחב של סיבות שבגינן אתם צריכים לקרוא חדשות על הדרך ולהתעדכן במה שחם. בסופו של דבר, אין ספק שתוכן מעודכן הוא תוכן מקצועי ומעניין יותר.

נגישות