אתר ללא קידום הוא לרוב כמו אתר שלא קיים. היכן תמצאו בעלי מקצוע שיקדמו אותו עבורכם, במודל של פרילנסר? הכתובת הטבעית לכך, הוא אתר שמתמחה בחיבור בין עסקים לבין פרילנסרים. לא רק שיש אתר כזה, אלא הוא גם אתר וותיק ובולט בתחומו ושמו Xplace. במאמר זה, נעשה היכרות קצרה עם אקספלייס ועם מה שהוא יכול להציע, לבעלי אתרים אשר מחפשים מקדם עצמאי.
חשיבות המקדמים והיכן למצוא אותם
אם הקמתם אתר מלהיב למועדון הבינגו של הפנסיונרים בשכונה שלכם, סביר להניח שאין צורך רב ב"קידום" עבורו. תנו לכולם את כתובת האתר ובזה נגמר הסיפור. אבל בדרך כלל וברצינות, אם אתם בעלי עסק, סביר שאתם כבר יודעים את הכלל הברור: אם לא מקדמים אתר באופן יזום בתוצאות חיפוש, הלקוחות לא ידעו עליו. לכל הפחות, רובם לא יימצאו אותו ומי שכן ימצא אותו, בדרך כלל לא יהיה לקוח פוטנציאלי. כך שהקמת אתר וקידום מקצועי שלו, הולכים יד ביד. באמצעות אתר כגון Xplace, ניתן למצוא לכך מענה מהיר. בכל זמן נתון, זמינים באתר הזה עשרות אלפי פרילנסרים, במאות תחומים מקצועיים, כולל קידום אתרים. כמה ספציפית בתחום קידום האתרים? 3,067 פרילנסרים, נכון לכתיבת שורות אלה. כך שההיצע רחב וזו כבר נקודת מוצא מצוינת, אשר תסייע לכם להשיג את המתאים לכם ביותר. אז יש לנו זירת פרילנסרים מקומית מרכזית וכבר השגנו היצע מקצוענים רחב, אשר זמין במקום אחד. מה עכשיו?
כיצד מתמקדים?
מתוך אלפי מקדמי האתרים העצמאיים שהאתר מציע לכם, כיצד תתמקדו ותבחרו במתאים? המנגנון של אתר Xplace מציע כמה אפשרויות סינון קלות ומהירות, כולל האפשרויות השימושיות הבאות:
- סוג – האם זה פרילנסר שעובד לבד? צוות קטן? גדול? של כמה אנשים?
- אזור – אם תרצו להיפגש, אז חשוב שזה יהיה פרילנסר שקרוב אליכם.
- חלונית החיפוש – נקפוץ לרגע לחלונית החיפוש, שהיא אלמנט נפרד בממשק המשתמש של Xplace. בחלונית תוכלו להזין בטקסט חופשי, פרמטרים נוספים שמעניינים אתכם לגבי המקדם.
- פרמטרים כלליים – אם נחזור לאפשרויות הסינון הרגילות, נראה שהן כוללות אפשרויות רבות כלליות. כלומר כאלה, אשר משמעותיות בבחירת כל סוג של פרילנסר וכמובן גם לגבי מקדמי אתרים. חלקן יסייע לכם להעריך את רמתו, כגון "רמה”, חוות דעת וציון. מסננים אחרים יסייעו בהערכת וותק והיקף פעילות – “הכנסות” ו"כמה פריטים יש בתיק העבודות”.
- סינונים מיוחדים – יש גם כמה סינונים מיוחדים, אשר לעתים שימושיים גם הם. למשל מהירות תגובה, שפות או שירות בצה"ל – אם זה מאוד חשוב לכם, תוכלו אפילו לבחור בפרילנסרים אשר שירתו ביחידה 8200, בממר"ם או בעלי סיווג בטחוני.
אפשרות נוספת – לפרסם פרויקט
חיפוש ישיר של מקדמים פרילנסרים היא גישה אחת. אפשרות נוספת, היא לפרסם באתר "פרויקט" ואז פרילנסרים ייפנו אליכם. לשתי הגישות יש יתרונות וחסרונות. פרסום פרויקט עשוי להיות אטרקטיבי, מאחר שהוא עשוי לחסוך לכם זמן. הפרויקט מבוצע לאחר אפיון ומפרט דרישות, באופן שמבטיח שמי שיפנה אליכם הוא מי שמתאים לכל הנקודות האלה. כך שיהיה כאן מעין סינון עצמי ראשוני שאנשים עושים לפני פנייה אליכם. כמובן, מי שיפנה הוא גם מי שפנוי לכך כרגע. גם זה חוסך פניות מיותרות לפרילנסרים, שנראים לכם מתאימים אבל אולי לא זמינים מיידית לעבודה הזו.
לסיכום
כפי שראיתם, Xplace מספק לכם את הדרך הנוחה ביותר לאתר מקדם אתרים פרילנסר. לא פחות חשוב – הוא מסייע להתמקד על הפרילנסר, אשר מתאים לכם ביותר.