4 טיפים שיחזקו את הנוכחות שלכם בגוגל

זה לא משנה אם יש לכם מסעדה אליה אתם רוצים למשוך לקוחות על בסיס קבוע, אם אתם עוסקים בתחום התיווך והנדל"ן ורוצים לפרסם את עצמכם ולחשוף את הפעילות שלכם בעולם, בטח אם אתם עוסקים במכירת מוצרים שונים אונליין והאמת שזה בכלל לא חשוב מה אתם בדיוק עושים ולשם מה הקמתם אתר אינטרנט, אתם כנראה יודעים שלחשוף אותו לעולם זאת לא תמיד משימה פשוטה, במיוחד בתחומים תחרותיים ובעיקר לאור הנוכחות של אתרים חזקים בגוגל. טכניקות הקידום בגוגל, מה שנקרא במילים פשוטות יותר קידום אורגני זו למעשה תורה שלמה. אנשי מקצוע מתמחים בה ואלו שמצליחים לקדם אתרים אל ראש תוצאות החיפוש מוגדרים בהחלט כאמנים שיווקיים בזירת הקידום הווירטואלי. כמובן שלמי שרוצה לעשות זאת באופן מקצועי כדאי תמיד לפנות לאנשי מקצוע, אבל בהחלט חשוב להכיר את הדברים העיקריים שמחזקים את הנוכחות של אתרים בגוגל. בואו נדבר על ארבעת העיקריים שבהם.

קישורים פנימיים

כאמור, קידום אתרים בגוגל זו תורה שלמה ויש דברים שכדאי להשאיר בידי המומחים, אך הדברים הבסיסיים הם כאלו שכל בעל אתר צריך להכיר. חשוב להבין שהמטרה העיקרית של גוגל היא שגולשים ימשיכו ויבחרו בה פעם אחר פעם (זה אולי נראה כמו תחרות לא הוגנת, אבל תהיו בטוחים שהמתחרות לא יפסיקו לנשוף לה בעורף לעולם). כדי לעשות את זה היא רוצה להביא את הגולשים שלה לאתרים טובים, כאלו שיתנו להם מידע חיוני שהם מחפשים באמת ושיאפשרו חווית גלישה נוחה ונעימה. דרך אחת להשיג את זה היא באמצעות קישורים פנימיים. כלומר, בכל עמוד באתר יהיו מספר קישורים פנימיים שמובילים לעמודים אחרים. כך למעשה הגולש לא צריך לשבור את הראש ולחפש בעצמו איך להגיע לעמודים שהוא מחפש בדיוק.

שיפור מהירות האתר

כפי שאמרנו גוגל רוצים לתת לגולשים שלהם חוויה נעימה, ולהגיע לאתר תקוע שלא זז זו בהחלט לא חוויה כזו. על כן גוגל שואפים להציע לגולשים שלהם מהירות גלישה מהירה ככל הניתן וכדי לדחוף את עצמכם קדימה עליכם לדאוג שהאתר שלכם יהיה בדיוק כזה. אתרים איטיים יורדים בדירוגים וחשוב לבחון כל עמוד בנפרד ולבדוק את זמן הטעינה והאם הוא סביר ומתקבל על הדעת. במידה ולא כך הדבר חשוב לתקן זאת וזה בהחלט יבוא לידי ביטוי בדירוג שלכם בגוגל.

4 טיפים שיחזקו את הנוכחות שלכם בגוגל

עדכון האתר

אם גוגל יבינו שאתר מסוים הוא כזה שלא באמת נותן מידע עדכני ואמין לגבי הנושא בו הוא עוסק הוא פשוט לא יקודם בצורה טובה. מתוך כך עולה החשיבות של קידום האתר והוספה קבועה של תכנים רלוונטיים. אלו יכולים להיות טורי דעה בנושאים שונים הקשורים לאתר, מאמרים מקצועיים בבלוג, טיפים חשובים, המלצות של לקוחות ועוד. כמובן שבטקסטים הללו חשוב לשלב מילות מפתח לאחר מחקר מקיף, אך זוהי כבר תורה שלמה בפני עצמה שחשוב לדבר עליה בהרחבה.

אופטימיזציה לעמודים

מדובר למעשה על תהליך מתמיד של שיפור העמודים השונים באתרים שלכם וישנם אינספור צעדים שאפשר וחשוב לעשות. וידוא כי הטייטלים מכילים מילות מפתח, הגדרת כותרות H1, H2 וכן הלאה, הזנה של תוכן חדש ומעניין, החלפה של תוכן משוכפל או לא מדויק, מעקב אחרי ביצועים בעמודים מסוימים בגוגל אנליטיקס והרשימה עוד ארוכה מאד.

בשורה התחתונה, כדי לקדם באופן אורגני אתר בגוגל הוא צריך להיות אתר שבאמת נעים לבקר בו, אם אתם לא בטוחים איך לעשות זאת בעצמכם, אל תהססו לפנות לאנשי המקצוע בתחום.

נגישות